Tuesday, August 25, 2015

راه های یادگیری زبان انگلیسی

راه های یادگیری زبان انگلیسی

بسته به نوع یادگیری افراد، روش های متفاوتی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. بعضی از افراد با شنیدن، خوب یاد می گیرند و برخی دیگر با خواندن. افرادی هستند که در کلاس زبان انگلیسی و همراه با دوست انگلیسی خوب یاد می گیرند و بعضی آموزش آنلاین زبان انگلیسی را می پسندند.

آموزش زبان انگلیسی از طریق فیلم یکی از بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی است. چرا که همزمان هم می توانید بشنوید که گوینده چه می گوید، هم می توانید ببینید و هم می توانید زیرنویس آن فیلم انگلیسی را بخوانید و کلمات جدید انگلیسی را سریع فرابگیرید. کافی است تا چند بار آن صحنه از فیلم را ببینید تا کاملا آن دیالوگ را حفظ شوید.

آموزش زبان انگلیسی از طریق اخبار از دیگر راه های یادگیری زبان انگلیسی است که به شما کمک می کند تا مطالب روز و لغات جدید و مهم روزمره زبان انگلیسی را یادبگیرید. و چون به طور مکرر تکرار می شود، حفظ کردن لغات و موضوع به راحتی میسر می شود.

خواندن داستان های زبان انگلیسی به همراه فایل صوتی یکی دیگر از بهترین راه های یادگیری زبان انگلیسی است. بر اساس تحقیقات بر روی مغز انسان، محققان به این نتیجه رسیده اند که مغز انسان عاشق دنبال کردن داستان است و به همین دلیل به آسانی مطالبی که در داستان هستند را یاد میگیرد. با خواندن داستان انگلیسی، و البته سطح مناسب خودتان، شما می توانید لغات انگلیسی را در متن و به آسانی فرابگیرید. همچنین همزمان کاربرد صحیح آن لغت انگلیسی را نیز متوجه خواهید شد.

موسیقی انگلیسی همراه با متن آن آهنگ نیز یکی از راه های یادگیری زبان انگلیسی است که می تواند بسیار موثر باشد. این روش یادگیری زبان انگلیسی چند فایده دارد ولی به عنوان روش اصلی یادگیری زبان انگلیسی نیست. در واقع گوش دادن به موزیک انگلیسی یک روش مکمل است و می تواند به شما در یادگیری تلفظ لغات انگلیسی کمک کند.

منبع: http://engpartner.com

No comments:

Post a Comment