Thursday, November 22, 2018

دانلود رایگان قالب و نمونه رزومه و CV انگلیسی دستیار و مدیر فروش

دانلود رایگان قالب و نمونه رزومه و CV انگلیسی دستیار و مدیر فروش

خب، می خواهید که برای پوزیشن دستیار و مدیر فروش Sales Assistant or Manager درخواست استخدام دهید و رزومه و CV می خواهید که چشمگیر باشد؟
دانلود رزومه انگلیسی مدیر فروش
اگر از نظر خودتان ویژگی ها، مشخصات و مدارک و از همه مهمتر مهارت های فروش را دارید، خیلی سریع اقدام کنید و رزومه انگلیسی خود را به طور حرفه ای آماده کنید.
این رزومه انگلیسی باید شامل مهارت های کلیدی، موفقیت های گذشته در زمینه فروش و تجربیات کاری باشد.
هدف CV و رزومه حرفه ای شما باید گرفتن “WOW” مدیر استخدام با اولین نگاه به رزومه شما باشد.
بنابراین رزومه فروش خود را به طور کاملا حرفه ای بنویسید و پیش از نوشتن به خوبی فکر کنید و از متخصص رزومه نویسی انگلیسی مشورت بگیرید.

چه مدارک و پیش نیازهای (Qualifications) برای رزومه انگلیسی مدیر فروش مهم هستند

شغل فروش و اساسا فروشندگی ، سرشار از جذابیت و استرس است. اگر در حال خواندن این مطلب هستید، پس حتما به این حرفه علاقه مندید.
برخی شغل فروش را به خاطر همین پستی و بلندی ها و استرس ها انتخاب می کنند و برخی دیگر به دلیل درآمد بالای فروشندگی.
به هر دلیلی که شغل فروش را انتخاب کرده اید، اولین قدم این است که بدانید چه مدارک و پیش نیازهایی برای این شغل باید داشته باشید و چه مدارکی برای کارفرمایان و مدیران استخدام مهم است.
اگرچه صنعت فروش ، متقاضیان تمام رشته ها را قبول می کند، اما اکثر مدیران استخدام و شرکت ها به دنبال مهارت های خاص و استاندارد هستند تا فروششان تضمین شود.

مهارت ها و ویژگی های فروشندگان حرفه ای

1 – قدرت برنامه ریزی (پیش بینی های لازم برای رسیدن به هدف)

برای اینکه جزء فروشندگان موفق باشید قدرت برنامه ریزی و پیش بینی خود را افزایش دهید و همیشه اهداف را مد نظر قرار دهید.
وقتی سرنوشت زندگی و کسب و کارتان را می نویسید گوشه چشمی هم به انتهای خط (هدف) داشته باشید تا از بیراهه رفتن قلم جلوگیری کنید.
به توصیه های برایان تریسی در مورد برنامه ریزی توجه کنید:
  • هر دقیقه ای که صرف برنامه ریزی می کنید در انجام کار ده دقیقه صرفه جویی می کنید. بدین ترتیب، بازده انرژی شمل 100% افزایش پیدا می کند.
  • برای برنامه ریزی کارهای تان لیستی از فعالیت هایی که باید انجام دهید تهیه کنید.
  • هر کاری را قبل از اینکه انجام دهید بنویسید.
  • از یک دفترچه برنامه ریزی به عنوان وسیله اصلی تنظیم وقت خود استفاده کنید. روی کاغذ بنویسید (نه در حافظه تان)
  • برای هر هفته از هفته قبل و برای هر روز از روز قبل برنامه ریزی کنید.
  • برای صرفه جویی در وقت، پیش از آنکه کار مهمی را شروع کنید همه چیزهایی را که نیاز دارید آماده کنید و دم دست بگذارید، کارهای تان را یکی یکی انجام دهید و وقتی کاری را به اتمام رساندید آن را کنار بگذارید.

2 – انرژی بسیار بالا برای کار طولانی دارای تحرک و پویایی

فروشندگان باید انسان های سالم، سرحال و پر انرژی باشند و توانایی کار زیاد و طولانی در محیط های مختلف را داشته باشند. پشت میز جای بسیار کوتاهی برای دیدن بازار و فروش به مشتریان است، حرکت کنید، توقف و ایستایی جایز نیست.
باترا می گوید: لنگرگاه مکانی امن برای کشتی هاست، اما این بدان معنی نیست که برای این مقصود ساخته شده اند.
حتی اگر شما در جای مناسبی هم قرار گرفته باشید، اگر در همان جا متوقف شوید، دیگر روی پیشرفت را نخواهید دید.
اگر آرزو دارید فروشنده برجسته ای باشید، بهترین راه برای رسیدن به آرزوی تان بلند شدن و حرکت بر اساس تعقل است، برای اینها نیاز به سلامت جسم و روان است، از خودتان مراقبت کنید، مواظب سلامتی تان باشید، شغل فروشندگی نیاز به انرژی فراوان دارد.

3 – عزت نفس فراوان

عزت نفس جمع حرمت نفس و اعتماد به نفس است.
حرمت نفس یعنی اینکه در نظر دیگران انسان قابل احترامی باشیم: با ظاهر پاکیزه، مرتب ، خوش بو، دارای لباس تمیز ، برخوردار از حس احترام گذاشتن به دیگران و متواضع بودن. قسمت اعظم نوع رفتار دیگران با ما را خودمان شکل می دهیم.
بنابراین با مدیریت صحیح این موضوع، و دقت در ظاهر و باطن خودمان ، می توانیم حرمت نفس خود را بالا ببریم.
اعتماد به نفس یعنی دست کم نگرفتن خود ( که با غرور متفاوت ست). فعالیت ها و اقداماتی چون مثبت اندیشی، رفع عادت های ناپسند، افزایش میزان آمادگی، در جهت افزایش اعتماد به نفس بسیار موثر هستند.
عدم توانایی یا نداشتن شرایط مناسب نیست که مانع پیشرفت شماست، مانع واقعی نداشتن اعتماد به نفس است. اعتماد به نفس یک عادت است و برای پرورش آن باید طوری عمل کنید که گویی اعتماد به نفسی را که خواستار آن هستید دارید.
کلید اعتماد به نفس این است که ابتدا بدانید که چه می خواهید و سپس برای رسیدن به خواسته های خود طوری عمل کنید که گویی امکان شکست وجود ندارد.

 

No comments:

Post a Comment