Tuesday, August 14, 2018

درس ششم آموزش مکالمه انگلیسی با فیلم به دنبال خوشبختی

درس ششم آموزش مکالمه انگلیسی با فیلم به دنبال خوشبختی

آموزش مکالمه با فیلم در جستجوی خوشبختی

در این بخش 30 ثانیه ای از فیلم به دنبال خوشبختی The Pursuit of Happyness ، چند عبارت کاربردی را یاد می گیریم که در کتاب های آموزش زبان انگلیسی به ندرت یافت می شوند.

لغات و عبارات انگلیسی آموزش داده شده در این فیلم کوتاه

  • Submit به چه معناست؟
  • چطور در انگلیسی بگوییم “چیکار می تونم برات کنم؟”
  • درخواست کارآموزی در انگلیسی چطور گفته میشود؟
  • On my way to به چه معناست؟
  • چطور در انگلیسی بگوییم “یک تاکسی با هم بگیریم؟”

فایل فیلم کوتاه به همراه آموزش صوتی را اینجا مشاهده کنید


What can I do for you?
چیکار می تونم برات کنم؟ { یک سوال بسیار کاربردی برای زمانی که کسی از شما کمک می خواهد. تصور کنید در یک شرکت بین المللی هستید و یا با یک توریست مواجه شده اید و او به سمت شما می آید. این سوال می تواند بعد از رد و بدل کردن سلام و احوال پرسی گفته شود. }
I submitted an application for the intern program about a month ago and I would just love the opportunity to sit with you briefly…
حدود یک ماه پیش ، من یک درخواستی برای برنامه دستیاری تقدیم کردم و خیلی دوست دارم که این فرصت را داشته باشم تا با شما بشینم به طور خلاصه …

Submit به چه معناست؟

تقدیم کردن ، ارائه دادن، تسلیم کردن
مثال:
An application must be submitted by Monday.
ترجمه : یک درخواست باید تا دوشنبه ارائه شود ( نکته گرامر: ساختار مجهول مدال)
to submit a question to the court
پرسشی را به دادگاه احاله کردن
to submit one’s resignation
استعفای خود را تقدیم کردن
to submit a report
گزارش دادن
Listen, I’m going to Noe Valley, Chris. Uh, take care of yourself.
گوش کن، من دارم میرم نو ولی کریس. مراقب خودت باش.
Mr. Twistle. Actually, I’m on my way to Noe Valley also. How about we share a ride?
آقای تویسل. در واقع، منم دارم میرم نو ولی. چطوره با یه تاکسی بریم. { اینجا به رفتار کریس گاردنر دقت کنید. این فیلم علاوه بر آموزش انگلیسی برای شما آموزش های دیگری در زمینه تلاش برای موفقیت در زندگی و در فروش دارد. کریس برای چند دقیقه هم صحبتی با آقای تویسل، حاضر است تا هر جا که او می رود، همراه شود. حتی وقتی یک دلار هم در جیب ندارد. چرا؟ چون واقعا این کار را دوست دارد. }
All right, get in.
باشه. سوار شو.

No comments:

Post a Comment