Friday, August 3, 2018

دانلود درس اول آموزش مکالمه انگلیسی تجاری با سریال Suits

دانلود درس اول آموزش مکالمه انگلیسی تجاری با سریال Suits

آموزش مکالمه انگلیسی تجاری با سریال suits
در درس اول مکالمه انگلیسی تجاری با سریال Suits، لغات jeopardy ، Specialize و Screw و گرامر مربوط به فعل Keep آموزش داده خواهند شد.
فیلم و آموزش صوتی انگلیسی را اینجا ببینید
I’m paying you millions, and you’re telling me I’m gonna get screwed?
من دارم میلیون میلیون بهتون پول میدم. بعد تو میگی که قراره سرویس بشم؟
I gonna get = قراره بشم.
Screw به معنی پیچ هست. اما در مواقعی که می خواهیم به صورت علنی نگوییم که دهنم … شد. می گوییم I’m screwed.
Jessica, have I come at a bad time?
جسیکا، بد موقع مزاحم شدم؟
Gerald, this is Harvey Specter. He’s our best closer.
جرالد، ایشون هاروی اسپکتر هستن. بهترین وکیل ما.
Closer: کسی که در نهایت معامله را جوش می دهد یا به عنوان وکیل و یا به عنوان فروشنده. یعنی توانایی بالایی در متقاعد کردن، و مذاکره دارد.
Well, if you’re the best closer, where the hell you been for the last three hours?
پس اگه تو بهترین وکیل اینجایی، از سه ساعت پیش تا حالا کدوم گوری بودی؟
Well, Gerald, I specialize in troubled situations, and when I left here at 7:00 p.m. this deal wasn’t in jeopardy.
خب جرالد، من تخصصم تو وضعیت های بحرانیه، و وقتی که اینجارو در ساعت 7 عصر ترک کردم، این معامله در معرض خطر نبود.
Specialize: تخصص من این است. به طور ویژه روی این امور وقت می گذارم.
So I’m just trying to figure out what happened in the interim.
واسه همین دارم سعی می کنم ببینم تو اثنا چه اتفاقی افتاد.
Interim: زمان بین دو چیز؛ موقت.
We keep offering more money, they keep rejecting it.
ما هی پیشنهادمون رو میدیم، اونا هی رد می کنن.
Keep قبل از فعل وقتی می آید به معنی “هی یا دائم” هست. فعل بعد از keep به صورت ing دار می آید.

No comments:

Post a Comment